Tuesday, May 31, 2011

BUKIT LARUT TEMPAT PERANGINAN

ari ahad bersamaan 28/5/2011 ari2 aku n kekwn g naik bukit larut a.k.a bukit maxwel... sejuk kt atas n permandngan xyah citer la mmg chantik pown.. bole nmpk seluruh TAIPING... kt bawah nie ade aku sediakan gambar skali tuk korang tngok... rasanya kalu korang tngok msti rasa nak join punya... tiket hanya 8 inggit naik n turun... tp jgn ckp la kalu dh smpai atas 2 pening kepala x engt an... korang jugak leh wat secara mendaki @ jalan kaki sampai ke atas puncak... aku rasa ambik masa kalu kata naik kul 8 pg smpai mungkin dlam 2 ptg cm 2 la... jom tngok gmbr....

 tempat first kami tuju n nie jer yg ada kt atas 2....

 posing x engt bila dh smpai kt atas...

 dlm jeep.. masa nie tngh pening giler...

 sory gmbr goyang, sbbnya aku tngkp gmbr dak nie sbb dia x rasa nak muntah sedangkan aku mulut dh nk kuarkn benda yg x tpakai....

 permandangan dari atas bukit...

 sory agak kelabu sbb camera biasa jer...

 bukit larut a.k.a. bukit maxwel

 masa nie nak ujan namun aku gagahi...

 rugi kalu dh smpai kat atas nie kalau x bgambar an...

 sakan jer...

 anda perlu merasainya sendiri...

 kalu naik jeep jgn lupa tiketnya k...

 dh rasa nak naik x korang???

permandangan yg xleh dilupakan... jgn engt nie lukisan sbbnya ini adalah realiti...

lps nie leh la korang naik.... bukit larut nie yg terletak kat TAIPING... kalu rasa takut sesat leh contact aku.... I....ALLLAH kalu ade masa aku leh tunjukkan kt ner... tp rasanya kalu naik jeep aku mcm dh surrender dulu sbb mmg balik jer lentok x engt dunia akibat pening tahap gaban.... ok smpai cnie jer entry kali nie.. bubye... selamat membaca.....


No comments:

Post a Comment