Sunday, May 22, 2011

22/4/2011(HARI BUMI HIJAU SEDUNIA)


 baju GO GO GREEN THE EARTH

SALAM, last post aku citer psl english day , new post nie plak aku nak cite psl HARI BUMI HIJAU SEDUNIA yang disambut seluruh dunia n x tlps jugak ktorang smbut kat kolej.... bnyk aktiviti yg dijalankan dan semuanya berkaitan ngan BUMI HIJAU.. kami sbg student LANDSKAP mesti sokong sepenuhnya... pihak kolej telah menganjurkan 5 progam untuk jayakan KEMPEN BUMI HIJAU nie... antaranya seperti EXPLOGREEN, TABLE TOP, RECYCLE, PHOTOGRAPHY, MEMBINA BUNTING... antara 5 nie aku serai 3 pertandingan jer iaitu EXPLOGREEN, TABLE TOP n PHOTOGRAPHY... game EXPLOGREEN n TABLE TOP adalah secara berkumpulan n jgn tnya la kmi menang k tidak sbb sememangnya x menang pown... bg PHOTOGRAPHY plak aku dpt sguhati jer.. ttp bersyukur sbb ramai yg mngambil bahagaian dlm PHOTOGRAPHY nie... kt bwh nie gmbr permandangan yg membawa aku dpt saguhati...




tema nya mngenai HIJAU..

first time masuk dpt saguhati.. alhamdullilah... pihak kolej juga ader mnjemput wrtawan dtg tuk wat laporan.. lastly masuk paper.. tp xtau paper ape.. hahaha..

cuba korang search kt gmbr nie aku pown ader.. walaupown gmbr 2 kecih tp sy ttp bangga...

nie antara yg menarik semasa majlis 2 disambut...


 persembahan nyanyian dr student kolej...

masih gamat menyanyikan lagu dr ZAINAL ABIDIN, hijau....

 menari sakan..

 bersama lecture MISS HANIM...

 hapening...

PAI MATILDA.. sempat bgambar an PAI...


pada 21 aribln acara TABLE TOP telah pown berlangsung...
bertungkus lumus menyiapkan TABLE TOP...

hasil dr semua kumpulan...

tengahari berlangsung plak ngan acara KITAR SEMULA.. pihak kolej panggil penimbang dr luar.. n acara nie mndpt sambutan yg tidak dijangkakan... setiap batch perlu mnghantar wakil... nasib baik KAI n OP masuk x perlu la kami hantar wakil...

 semua semangat nak tngok kutipan...

 model a.k.a. harapan batch kami... haha..

tu dia bnyak nya bhn kitar semula...

petang 22 aribln 2 plak ader game EXPLOGREEN.. semuanya ader 12 kumpulan... dan kpl aku dpt no 8.. not bad what??? haha// 2 pown main tipu.. sory la cik MURSHID.. kami terpaksa main tipu... hahaha.. smpai skang x kantoi g.. 2 la padahnya kalu main tipu kn dh dpt no 8.. hahaa...

 tumpang sekaki bergambar ngan group lain...

 tu dia, ni la group aku yg dpt no 8 tu,, BAHAHA...

lelaki yg membelakangi camera 2 adalah THE WINNER.. turut berbangga sbb dak kelas aku...

menunggu turn nk wat denda... muka kepenatan jer sumer...

selepas selesai ari BUMI HIJAU SEDUNIA nie, acara gotong royong plak .. haha.. hadap la korang...

semangat semua wat kejer smpai  x sedar kena snap...

sebenarnya bnyk g gmbe tp disebabkan line x brapa best takat nie je la post aku kali nie.. selamat membaca...

No comments:

Post a Comment