Monday, February 11, 2013

4 month's only

assalammualaikum wbt ..

ape itu 4 bulan ?

hanya 4 bulan saya bersama dia ...

kisah ape nie ?

kisah cinta la .. nak buat cam ne hanya itu yang termampu .. dah cuba untuk mempertahankan kan tapi ALLAH lebih mengetahui segalanya ..

xpe aku pasti ade hikmah .. selamat tinggal KEKASIH HATI .. walaupown kita dah xde relation saya masih berdoa semoga awak JODOH saya ..

gembira dapat berkwn dengan awak .. saya x salahkan awak atas perpisahan kita mungkin ini ketentuan .. tapi saya bersyukur kita masih lagi berkwn ..

dan semoga awak mampu untuk melakukan TANGGUNGJAWAB awak sebagai anak seperti yg awak katakan kat saya ..

JODOH itu rahsia ALLAH .. kalau dah tertulis kita ada JODOH .. INSYAALLAH pasti ada tapi sekiranya sebaliknya saya terima dengan redha .. mungkin awak akan jumpa yg lebih baik dr saya ..

dan semestinya lepas nie layan saya mcm kwn seperti sebelum nie .. tegur menegur di laman sesawang seperti awak dan kengkwn yg lain .. saya tiada masalah ..

tq 4 everything ..


No comments:

Post a Comment