Wednesday, July 11, 2012

~LALANG~

assalammualaikum . salam 1 Malaysia .

kesedihan aku terserlah arinie apabila aku dicop LALANG . LALANG kah aku bila aku berkawan ngan semua orang . ?

inilah LALANG sebenarnya .

ceritanya BEGINI .

pada zaman dulunya 1 group nie sangatlah rapat x termasuk aku. apabila berlaku konflik berpecah la dua kumpulan itu .

ITULAH ceritanya .

aku nie plak kawan je ngan dorang walaupown dorang dah gaduh sebabnya yang gaduh tu diorang bukan aku so kenapa perlu aku nak bermasam muka dengan salah sorang. betul x ? aku pown x paham .
sejak beberapa minggu yang lepas aku sering lepak ngan group A nie sebabnya kami 1 group untuk buat ASSINGMENT . so arinie disebabkan ASSINGMENT dh settle aku pown lepak ngan group B sebab nak bincang pasal nak g CAMP ujung minggu nie .

borak punya borak ngan dorang tetiba group B nie terngumpat la group A . dengan x semenanya HAMBA ALLAH nie suh stop gosip pasai group A denga berkata begini "wei jangan gosip wei MIRA (iaitu aku) ada sini . dia nie LALANG" pergh memang berderau darah aku kan .

senang hati je cakap aku LALANG . x kuasa la aku nak bercerita pasai korang dekat orang lain. aku pown banyak hal yang nak kena buat n pikir. pemikiran langsung x MATANG . sakit plak aty nie kan. kalu aku nie LALANG abis semua buruk korang aku citer kat group A tapi aku pikir member jer .

nie la nasib . BUAT BAIK KAN DAH KENA TAHI .  sepanjang aku berkawan dengan orang x pernah aku nak tuang taik kat muka kengkawan aku tau dak .

xpe aku BERSABAR . SEMOGA ALLAH MELINDUNGI AKU . tu je aku doa .

*mood : BENGANG !


No comments:

Post a Comment