Monday, December 26, 2011

26/12/2011

 assalammualaikum wbt...

sahabatku a.k.a BFF


ok sebelum aku mulakan langkah nak cerita sikit kenangan lama aku masa skolah dulu...gambar kat atas ni adalah kawan baik aku... sebenarnya geng aku dulu ade la dalam 10 org tapi kami berlima antara yang rapat.. dulu kalau waktu rehat lps makan kami akan tawaf 1 skolah cari mangsa.. haha.. sambil tawaf mulut dok mengunyah kopok leko.. ok aku kenalkan dr kiri 2 aku HAIREN AMIRA GHAZALI, NUR SUZANA SABRI, FATEN ASHIEQIN BORNIZAM, NURFARAHDILLA MD ISA, dan yg ujung 2 NUR AZIRAH AZMAN... kami memang rapat wak2 skolah dulu dan masa dulu2 topic fav kami mestilah bincang sape kawen dulu.. aku rasa korang pown mesti punya la bincang soal kawen nie...

ok skang nie baru nk citer, semalam iaitu bertarikh 26/12/2011 hari ISNIN dimana berlangsungnya majlis perkahwinan BFF aku NUR SUZANA SABRI... akhirnya jodohnya dh sampai..ternyata teka-teki yg selama arini sape kawen dulu dh terjawab... HAHA..  tahniah aku ucapkan.. Serius cantik hang punya pelamin glamour abis... happy bila tngok hang happy... ;D

selamat berbahagia kawanku
bersama suaminya...

bergambar bersama FATIN ASHIEQIN BORNIZAM

makan beradab

nice


sahabat selamanya

bergambar habis

bersama ekin

member lama kembali bertemu
ni adalah sebahagian member lama aku

rindu zaman sekolah

ngee*


sayang korang.. MARLIA pown turut hadir





acara terakhir
rugi kalu dh sampai x tngkap gambar skali ngan pengantin kan.. jodoh zana dah sampai kita tunggu lps nie sape pulak.. haha...

p/s: SELAMAT BERBAHAGIA AKU UCAPKAN... SEMOGA MURAH REZEKI... yg penting x sabar nak jadi makcik dh oiii...

No comments:

Post a Comment