Wednesday, December 8, 2010

suka duka dalam PERSAHABATAN

story about kekwn kat kolej... bila dh masuk kolej baru aku tau erti kehidupan kat sini jugak la aku leh tengok bermcm2 jenis manusia di dunia... alhamdulilah setakat nie kekwn bnyak bagi tunjuk ajar sesama kami.. yang mana kurang kami tambahkan dan yang mana lebih kami kurangkan... kami sentiasa engat bahawasanya mak ayah masing2 jauh jadi kami sbgai sahabat akan sentiasa nasihat menasihati...

 ...windu masa nie (bln puasa) sempat lgi bergambar kan...

 kitorang sentiasa eppy. walaupown ader masalah diantara kami kitorang x tunjuk kt org (bak kata kami nie pelakon yg hebat boleh tutup duka) org lain akan tengok kami sentisa epy itulah yg cuba kami tunjukkan.. maklumlah bila ramai mcm2 ragam so slh sorang kena beralah... setakat nie sahabat2 aku boleh dikawal...




cayunk korang... semoga berkekalan...

kami saling hormat menghormati... 1 benda yg aku suka berkwn ngan dorang... dorang nie sentiasa senyum dan epy go lucky sentiasa... pernah sekali 2 kitorang terpaksa meredah ujan dan dlm pada 2 kitorang masih boleh bergelak ketawa padahal masa kitorang redah sebuah keta percikkan kami ayer lopak.. kalu org lain confirm dh maki habis 2an .... kenangan bagiku...


sepetang bersama kamooo...
  
 pinjam meminjam adatla bagi kami... x kira dr segi aper.. tp yg paling bnyak tudung ler.. itu perkara biasa bila masing2 nak nmpak chantik.. soalannya chantik ker wahai sahabatku sekalian?? jwpannya kekwn aku memang chantik walaupown org lain x nmpak chantik 2 tp aku tetap nmpak chantik korang... 
 
 ...kfc pilihan kami ujung sem...

aku sngt berharap persahabatan yg terjalin x pernah pudar ( mcm lagu rossa plak) n kami selalu berteka-teki siapa kawen dulu.. kita tunggu n lihat semuanya.. yg pasti aku sentiasa doakan korang bahagia k.. jgn risau pasal sape kwen dulu sebab aku yakin semua akan dapat kecapi impian masing2... amin...


No comments:

Post a Comment