Tuesday, November 2, 2010

First time...

salam... first time kat blog nie... idea pown belum mari nak luahkan segalanya... dah kata first mesti la kena kenalkan diri.. erm... nama penuh aku HAIREN AMIRA BT GHAZALI... asal aku orang PERAK tapi aku baru jer duk PERAK 3 thn sebab slalu berpindah randah... maklumlah bapak POLIS... standart ar 2 kalu jadi seorang anak POLIS kan... sebenarnya aku wat blog nie just untuk berkongsi cerita ngan korang semua tentang kehidupan aku dengan family, kekwn atau pown dengan orang awam... kehidupan kita nie kadangkala bagai sebuah roda yang berpusing... begitulah jugak kehidupan aku nie.. ada suka... ada duka... tapi bagi aku kita perlu menjalaninya dengan indah sebab segala yang terjadi pasti ada hikmahnya... ( kalu ayat jiwang2 bagai puisi nie idea dah mari la 2... huhuhu) dan buat sesiapa yang membaca post nie aku harapkan kehidupan korang juga indah walaupown didalamnya terdapat luka... aku pown x kesah kalu korang nak share masalah korang ker... sebab aku nie suka dengar kisah kehidupan member2 aku bknnya aku nie seorang yang buzy body tapi dengan cara inilah aku ngan member2 aku luahkan apa yang terpendam... bak kata orang dh menjadi sebahagian keluarga jadi kita bantulah mana yang patut... xkira dari segi ape... betul x???

No comments:

Post a Comment